سفارش تبلیغ
صبا ویژن

لبخند شیرین

طنز نوشته های کوتاه و خنده دار

    نظر

 

اگر می خواهید شاد شوید و روحیه تان عوض شود به شما پیشنهاد می کنم در این مطلب همراه ما باشید. در اینجا طنز نوشته های کوتاه جالب و خنده داری را می توانید بخوانید.که برگرفته از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می باشد.

میدونید چرا طرفدار های حافظ از سعدی بیشترن؟

چون سعدی میگه:

"برو کار کن، مگو چیست کار"

ولی حافظ میگه:

"بر لب جوی بشین و گذر عمر ببین"

خیلی آقایی حافظ

*************************

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

خمیازه چیست؟

.

.

.

حرکت نمایشی ایرانیان برای بیرون کردن میهمان!

اینارو یاد بگیرید به دردتون میخوره

جوک خنده دار

‏رفتم خواستگاری بابای عروس گفت برای دخترم چکار میکنی؟

گفتم نمیذارم آب تو دلش تکون بخوره

گفت چطوری؟

گفتم خب بهش آب نمیدم

نمیدونم چرا بالگد بیرونم کردن

*************************

طنز نوشته های خنده دار

یه فیلم 60 مگابایتی فرستاده میگه با دیدن این کلیپ آرامش میگیرید. بزرگوار من این فیلم رو دانلود کنم استرس و اضطراب تموم شدن حجم بسته شب و روز رو ازم میگیره

*************************

طنز نوشته های کوتاه جدید

ساندویچ میخرید 20 هزار تومن نصفش رو نمیخورید؟ من فلافل دو تومنی خریده بودم کاهوش افتاد زمین ورداشتم فوت کردم خوردم

*************************

طنز نوشته های دیدنی

بابام رفته بود شیرینی بخره ولی دست خالی برگشت

همزمان با رسیدن بابام، مهمونامون هم رسیدن و یه بسته شیرینی برامون آورده بودن

مامانم که فکر کرده بود شیرینی رو بابام خریده، چید تو ظرف و آورد تعارف کرد به مهمونا!

حالا هی میگه تورو خدا ببخشید ما هیچ وقت از این شیرینی آشغالیا نمیخریدیم

*************************

طنز نوشته های جالب و خنده دار

همه چیزا? خوب مال مرداس ...

نمونش ما خانم ها ... !

وا?!!

خدا سایمونو از سرشون کم نکنه!!

جوکهای خنده دار

واقعا نامردیه روز پدر و مادر و دختر و معلم و اینا داریم ولی

روز عمه نداریم !

خدایی پرکاربرد ترین آدم فامیله...

آی لاو یو عمه

بفرستید براش عید نزدیکه عیدی بگیریم

*************************

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

واقعا با بیست و خورده ای سال سن توو چشم باباتون زل میزنین و ازش پول میگیرین که خرید عید انجام بدید؟

.

.

.

به مامانتون بگین ازش بگیره یا حداقل سرتونو بندازین پایین دلش بسوزه بیشتر بده

*************************

مطالب طنز و خنده دار

عشق را باید از جوراب زنانه اموخت

.

.

.

یه دونش سوراخ میشه اون یکی خودشو از شیر حموم دار میزنه

سرفرصت بازم براتون از عشق میگم

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

مشاوره ضد افسردگی فقط مامانم

.

.

.

میگم :هیشکی دوسم نداره، میگه خب توام کـسی رو دوست نداشته باش

*************************

طنز نوشته های کوتاه

من حساب کردم سال 97، هفتاد و سه روز با جمعه ها تعطیل رسمیه، اقا دیگه صرف نمیکنه بعد سال تحویل بریم سر کار من که میگم 97خوب استراحت کنیم ایشالا 98 بترکونیم

*************************

طنز نوشته های کوتاه و جالب

*کیش و مات چیست...؟!

شما به زنت میگی یک زنی رو دیدم

چقدر شبیه تو بود!

بعد خانمت میپرسه؛

خوشگل بود؟

اینجاست که نه میتونی بگی آره

نه بگی نه...!

یعنی کیش و مات

یعنی هر کدومو بگی فاتحت خوندست

*************************

مطالب طنز و خنده دار

رفتم دکتر گفتم دکتر دماغم همش کیپ میشه گفت یه قطره برات مینویسم استفاده کن

.

.

.

بعد به سایز دماغم نگاه کرد گفت:دو تا مینویسم لازمت میشه

*************************

طنز نوشته های کوتاه جدید و جالب

جذاب بودن

با ساپورت و بوت کار سختی نیس

.

.

.

هروقت تونستین مثه دهه شصتی ها با مانتو اپل دار خفاشی دلبری کنین

اونوقت باهم میشینیم در مورد معیارها حرف میزنیم

همچنین بخوانید :

درمان آسان شپش موی سر
پنج خاصیت مهم سیب
طرز تهیه اکبر جوجه
8 دلیل شگفت انگیز بروز حالت تهوع
بهترین خمیر پیتزا ساده

 

 

برگرفته از: http://siteonline.r98.ir